woensdag 2 december 2009

Laos Reprise. Puur Reizen

De opnames zitter erop. We hebben fantastisch materiaal, daar is zeker wat moois van te maken.
Vandaag stond daarom in het teken van een dagje genieten. Rustig aandoen ’s ochtends. En ’s middags op weg naar de hoofdstad Vientiane een kajaktochtje met de crew van Comrad maar dan zonder camera. Een tochtje door een stille groene jungle. Met één klein watervalletje, die ervoor zorgde dat één kajak omsloeg.Toen de gids waarmee ik de kajak deelde eruit sprong om te gaan helpen, raakte mijn kajak in het wilde water ook stuurloos. Ik probeerde aan de kant aan te leggen, maar botste tegen een rots en sloeg ook om. De rest van de rivier was echter rustig, dus het werd verder een ontspannend tochtje.

Aangekomen in Vietiane volgde een diner met onze agent in Laos. En daarna was iedereen moe en zwak van alle activiteiten, spannende dagen en vooral van de Lao Lao (= plaatselijke rijstsnaps).

Hiermee sloten we de trip af. Er volgt over enkele weken nog één blog met links naar de filmpjes.

Een paar laatste woorden over Laos. Wat een geweldig land! Ik had er eigenlijk geen beeld bij, want het is relatief onbekend. Het is een land wat staat voor Puur Reizen. Met een geweldig vriendelijke bevolking. Altijd een lach, altijd enthousiast groetende kinderen, altijd oprecht, nooit opdringerig of vervelend. Het klinkt als een cliche, maar het is zeker een land wat ik in mijn hart heb gesloten. Laos. Puur Reizen.

Voor meer informatie over deze trip:
http://www.sawadee.nl/navigatie/reizen_per_land.php?land=Laos

Bekijk alle foto´s van de reis op
http://picasaweb.google.com/hans.isabelle.lagerweij/LaosMetSawadeeReizen?feat=directlink

En volg ons op twitter
http://twitter.com/puurreizen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten